وصیتنامه شهید

    بسم الله الرحمن الرحیم 

خدمت پدر و مادر عزیزم ،
ضمن عرض سلام و ارادت و اخلاص امیدوارم که حال همگى شماها خوب باشد و در پناه حضرت حق توفیق بندگى درگاهش را داشته باشید .
پدر و مادر خوبم روزگار عمر روزگار امتحان و آزمایش است . صدر اسلام دارد تداعى مى‌شود . اسلام دارد ظهور مى‌کند ، اسلامى که تا دیروز در زیر خاکستر آتش هواهاى نفسانى یزیدیان زمان پنهان بود ، اسلامى که داشت فراموش مى‌شد ولى خوب اراده خداوند بر این تعلق گرفت که اسلام فراموش شده در همین عصر سیاه به فعلیت برسد تا حق یکسرى انسانهاى مظلوم و ستمدیده گرفته شود . آخراگر یک کمى فکر بکنیم بخدا خیلى ساده انسان وظیفه‌اش را پیدا مى‌کند . یهودیان را همگى خوب مى‌شناسیم کسانى بودند که براى اینکه بتوانند در جامعه اسلامى زندگى کنند جزیه مى‌دادند ولى حالا چه ؟ مسلمانان فلسطینى براى اینکه درخانه خودشان زندگى کنند باید به یهودیان جزیه بدهند ، باج بدهند ، زمین بدهند . بخدا دنیا برعکس شده انسان دارد جاى خدا را مى‌گیرد این یک جنایت است به جامعه بشریت به انسانیت و در اینجا وظیفه هر فرد مسلمان درقبال این مسایل کاملا مشخص و بدیهى است و احتیاجى به تفکر و اندیشه ندارد .
و اما پدر و مادرخوبم امیدوارم که خداوند به ما توفیق بدهد که همگى وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهیم . ولى پدر و مادر خوبم من مى‌دانم که وظیفه‌اى را که در قبال شما داشته‌ام تحقیقا انجام نداده‌ام ، کوتاهى کردم ، قصور کردم ، باید بگویم جاهل بودم دلم مى‌خواهد که قلبا مرا حلال کنید و مرا دعا کنید که عاقبت بخیر شوم . من درحال مدیون زحمات شما هستم .
واما شما برادران خوبم من نسبت به شماها اخلاص دارم و دلم مى‌خواست بنحوى جبران زحمات شما را بکنم ولى متأسفانه قادر نبودم ولیکن به هر حال امیدوارم در هر موقعیتى که هستید خداوند مد نظر شما باشد و فراموش نکنید که زن و فرزند و پدر و مادر و خانه همگى انسان را در شب اول قبر تنها مى‌گذارند.
البته من کوچکتر ازآنم که بخواهم شما را نصیحت کنم ولى تو باقرجان به مادر بیشتر رسیدگى کن و اگر دستتان به محمد تقى رسید در حالى که خیلى دلم مى‌خواست ببینمش سلام گرم مرا خدمتش برسان و بگو به ایران برگردد و مخلصانه درخدمت این انقلاب اسلامى باشد .
ولى شما خواهران مهربان و دلسوزم آرزو دارم که در زندگى همیشه موفق و مؤید باشید دلم مى‌خواهد یک نصیحت به شماها بکنم و آن اینکه بخدا قیامت راست است و محشر حقیقت دارد لذا اگر وضع حجابتان همیشه نه تنها خوب بلکه نمونه باشید . در قبال شوهر وظیفه شما سنگین است امیدوارم که در این مورد کمال دقت را بکنید و لذا خواهرانم سکینه ، حاجى خانم ، رقیه ، ؟؟؟با اینکه دلم مى‌خواست زیارتتان کنم ولى حداقل سلام گرم مرا بپذیرید و همچنین همسر خوبم که در مورد تو هم وظیفه خود را ادا نکردم البته امیدوار بودم که بنحوى جبران کنم ولى بهر حال امیدوارم که مرا همگى حلال کنید .
درآخر خدمت آقا صحبت ،آقا محمد با بچه‌هایشان همچنین خدمت آقا فریدون با زینب خانم و تمامى فامیل‌ها و دوستان سلام مى‌رسانم و از همگى التماس دعا دارم .